انتهاي عاشقي
انگاری من زیادیم دیگه واسه تو عادیم

انگاری من زیادیم......

دیگه واسه تو عادیم.....

دیگه منو دوست نداری...

بگو واسه تو من چی ام؟؟...

چرا فرق نداره بود و نبود من برات؟

دیگه تمومه عشقمون، حرفی نمونده تو چشات

می خوام برم از پیش تو، ازم نمی خوای بمونم

 

دوستم نداری به خدا، دوستم نداری میدونم

چرا برات فرق نداره؟ بهم نمیگی که نرو!

اونی که تنهات میذاره هنوز دوست داره تورو

 

 

انگاری از گذشتمون، از اون دل شکستمون،

چیزی یادت نمونده و، دلت می خواد بگی برو

دیگه بازی بسه، میرم بدون یه عاشقم

دیگه تو راحتی گلم، تمومه من دارم میرم

می خوام برم از پیش تو، ازم نمی خوای بمونم

دوستم نداری به خدا، دوستم نداری میدونم

چرا برات فرق نداره؟ بهم نمیگی که نرو!

اونی که تنهات میذاره هنوز دوست داره تورو

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت21:09---19 آبان 1391
خیلی زیبا بود به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:,19:20به قلم: حميد منصوري ™